Naujienos

 Grįžti

„Vilkyškių pieninė“ dar dvejiems metams pratęsė „Žalgirio“ rėmimo sutartį

11-08-31

Viena moderniausių pieno produktų gamintojų šalyje AB „Vilkyškių pieninė“ ir toliau rems Kauno „Žalgirio“ komandą. Sėkmingų dviejų metų bendradarbiavimo laikotarpį abi pusės nusprendė pakartoti – paramos sutartis su Lietuvos čempionų klubu pratęsta dar dviem sezonams. Simboliška, kad sutartis sudaryta vyrų krepšinio Europos čempionato išvakarėse.

„Šiandien Lietuvoje prasideda didžiausia kada nors vykusi krepšinio šventė. Jos metu mūsų šalies rinktinės garbę gins keturi žalgiriečiai. Džiaugiamės, kad turėjome galimybę bent kažkiek, nors ir netiesiogiai, padėti jiems gerai pasirengti. Nuoširdžiai už juos sergame ir linkime didelės sėkmės“, sakė AB „Vilkyškių pieninė“ generalinis direktorius Gintaras Bertašius.

Jis pridūrė, kad bendradarbiavimas su stipriausia Lietuvos krepšinio komanda „Vilkyškių pieninei“ padėjo įvesti į rinką naujus pieno produktus. „Sezono metu krepšininkams filmavimo aikštelėje praleidus vos porą valandų, gimė linksmi reklaminiai klipai. Daugumai krepšininkų tai buvo debiutas tokiame – reklamos veidų – amplua“, praėjusio sezono akimirkas prisiminė G. Bertašius.

Kauno „Žalgirio“ generalinis direktorius Paulius Motiejūnas džiaugiasi, kad partnerystė su „Vilkyškių pienine“ tampa tradicine. „Ilgalaikis bendradarbiavimas padeda klubui lengviau planuoti biudžetą – tai išties vertiname. O jausdami tvirtą rėmėjų užnugarį, mielai prisidedame prie rėmėjo produkcijos populiarinimo. Juolab, kad „Vilkyškių pieninės“ produktai yra sveiki ir skanūs, jau pamėgti mūsų krepšininkų“, teigia P. Motiejūnas. Pasak jo, filmavimo metu paragavę sūrelių ir jogurtų žaidėjai pageidavo jais gardžiuotis po kiekvienos treniruotės.

Gydytojų dietologų teigimu, pieno produktuose yra daug organizmo sveikatai būtinų vitaminų ir mikroelementų, kuriems suvirškinti nereikia daug energijos, taigi organizmas nėra apkraunamas. „Vilkyškių pieninėje“ gaminami produktai neturi įmantrių priedų, kurie pakeistų įprastą, daugumos pamėgtą, natūralų pieno skonį.

„Žalgirio“ rėmėja Vilkyškių pieninė tapo 2009 metų lapkritį.

KONSOLIDUOTŲ IR ATSKIRŲ FINANSINIŲ ATASKAITŲ RINKINYS UŽ 2018 METUS
Konsoliduotų ir atskirų finansinių ataskaitų rinkinys už 2018 metus
KONSOLIDUOTŲ IR
ATSKIRŲ FINANSINIŲ ATASKAITŲ RINKINYS UŽ 2017 METUS
Konsoliduotų finansinių ataskaitų rinkinys už 2017 metus

Investuotojams Print

AB Vilkyškių pieninė – viena moderniausių pieno produktų gamintojų Lietuvoje. Tai specializuota sūrių gamykla šalyje, pagal originalias receptūras gaminanti daugiau kaip 30 skirtingų pavadinimų sūrių, iš kurių net 10 yra gurmaniški. 1993 m. įkurta bendrovė šiuo metu pagal perdirbamą pieno kiekį užima apie 16 proc. šalies rinkos.

Bendrovės veiklos istorijoje yra keletas reikšmingų plėtros ir modernizacijos etapų, lėmusių sėkmę tiek vietinėje, tiek užsienio rinkose:

  • nuolatinės investicijos į technologijas;
  • išskirtinis dėmesys naujovėms;
  • dėmesys žmogiškiesiems ištekliams;
  • griežti kokybės kontrolės standartai.

Iš kitų rinkos dalyvių įmonė išsiskiria efektyviu gamybos organizavimu, lanksčia valdymo struktūra, aukšta gaminių kokybe ir personalo kompetencija. Taip pat didelis bendrovės pranašumas – patikimi tiekėjai, ilgalaikė pardavimų srities partnerystė ir patraukli kainų politika.

Vilkyškių pieninės grupę sudaro keturios įmonės: AB Vilkyškių pieninė, AB „Modest“, AB Kelmės pieninė ir AB Pieno logistika.

AB Vilkyškių pieninė gamina sūrius pagal tradicinius lietuviškus, įvairių kitų pasaulio šalių, taip pat ir originalius savo sukurtus receptus.

AB „Modest“ sritis – mėlynųjų pelėsių sūrio „Memel blue“, mozarrella, rūkyto, lydyto bei  kitų sūrio produktų gamyba.

AB Kelmės pieninė specializacija – įvairūs šviežio pieno produktai: pienas, kefyras, sviestas, varškė, grietinė, varškės užtepėlės, jogurtai, glaistyti varškės sūreliai, maskarponė. Nuo 2018 pradėti gaminti sausi pieno produktai – WPC, permeato, išrūgų bei pieno miltai.

Didelė bendrovės pagaminamos produkcijos dalis eksportuojama. Pajamos iš eksporto šiuo metu sudaro apie 76proc. (iš kurių 55 proc. į Europos Sąjungos šalis, 22 proc. - į kitas šalis) visų bendrovės pardavimo pajamų.

Daug dėmesio skiriama bendrovės valdomiems prekių ženklams stiprinti Lietuvos ir užsienio rinkose, asortimentui gausinti, pasiūlyti rinkai kokybiškų, išskirtinių gaminių – tiek sūrių, tiek šviežio pieno, tiek sausų pieno produktų.