Glaistyti sūreliai Vilkyškių "Murr..."

 Grįžti

Glaistyti sūreliai Vilkyškių „Murr...“ – tai išieškotas gardumynas, tobulas pūkinės varškės ir traškaus šokolado derinys, suteikiantis keleriopai daugiau malonumo ir skoninės palaimos. Naujieji šešių desertinių skonių sūreliai labiau primena ne natūralios varškės skonį, o puraus kremo bei šokolado derinį. Tai saldi pagunda visiems sūrelių mėgėjams pusryčiams ar pertraukėlei prie kavos!

Šokolado skonio su aguonomis glaistytas varškės sūrelis

Riebumas 28,6 %
Svoris 40 g
100 g produkto energinė vertė - 1667 kJ/401 kcal
Angliavandenių - 28 g
Riebalų - 28,6 g
Baltymų - 6,7 g

Klevų sirupo skonio glaistytas varškės sūrelis

Riebumas 28 %
Svoris 40 g
100 g produkto energinė vertė - 1602 kJ/385 kcal
Angliavandenių - 25,8 g
Riebalų - 28,3 g
Baltymų - 6,2 g

Pistacijų skonio glaistytas varškės sūrelis

Riebumas 28 %
Svoris 40 g
100 g produkto energinė vertė – 1602 kJ/385 kcal
Angliavandenių – 25,8 g
Riebalų - 28,3 g
Baltymų - 6,2 g

Apdovanojimai:

2016 m. tartpautinėje parodoje SIAL, vykusioje Paryžiuje, „Murr“ glaistyti varškės sūreliai buvo pripažinti vienais inovatyviausių - buvo įvertinti „SIAL Innovation“ apdovanojimu.

Мaskarponės skonio glaistytas varškės sūrelis

Riebumas 28 %
Svoris 40 g
100 g produkto energinė vertė – 1602 kJ/385 kcal
Angliavandenių – 25,9 g
Riebalų - 28,3 g
Baltymų - 6,2 g

Apdovanojimai:

2016 m. tartpautinėje parodoje SIAL, vykusioje Paryžiuje, „Murr“ glaistyti varškės sūreliai buvo pripažinti vienais inovatyviausių - buvo įvertinti „SIAL Innovation“ apdovanojimu.

Kondensuoto pieno skonio glaistytas varškės sūrelis

Riebumas 28 %
Svoris 40 g
100 g produkto energinė vertė - 1623 kJ/390 kcal
Angliavandenių - 27,3 g
Riebalų - 28,3 g
Baltymų - 6,5 g

Biskvito skonio glaistytas varškės sūrelis

Riebumas 28 %
Svoris 40 g
100 g produkto energinė vertė - 1623 kJ/390 kcal
Angliavandenių - 27,3 g
Riebalų - 28,3 g
Baltymų - 6,5 g

Vanilės skonio glaistytas varškės sūrelis

Riebumas 28 %
Svoris 40 g
100 g produkto energinė vertė - 1622 kJ/390 kcal
Angliavandenių - 27,1 g
Riebalų - 28,4 g
Baltymų - 6,4 g

KONSOLIDUOTŲ IR ATSKIRŲ FINANSINIŲ ATASKAITŲ RINKINYS UŽ 2018 METUS
Konsoliduotų ir atskirų finansinių ataskaitų rinkinys už 2018 metus
KONSOLIDUOTŲ IR
ATSKIRŲ FINANSINIŲ ATASKAITŲ RINKINYS UŽ 2017 METUS
Konsoliduotų finansinių ataskaitų rinkinys už 2017 metus

Investuotojams Print

AB Vilkyškių pieninė – viena moderniausių pieno produktų gamintojų Lietuvoje. Tai specializuota sūrių gamykla šalyje, pagal originalias receptūras gaminanti daugiau kaip 30 skirtingų pavadinimų sūrių, iš kurių net 10 yra gurmaniški. 1993 m. įkurta bendrovė šiuo metu pagal perdirbamą pieno kiekį užima apie 16 proc. šalies rinkos.

Bendrovės veiklos istorijoje yra keletas reikšmingų plėtros ir modernizacijos etapų, lėmusių sėkmę tiek vietinėje, tiek užsienio rinkose:

  • nuolatinės investicijos į technologijas;
  • išskirtinis dėmesys naujovėms;
  • dėmesys žmogiškiesiems ištekliams;
  • griežti kokybės kontrolės standartai.

Iš kitų rinkos dalyvių įmonė išsiskiria efektyviu gamybos organizavimu, lanksčia valdymo struktūra, aukšta gaminių kokybe ir personalo kompetencija. Taip pat didelis bendrovės pranašumas – patikimi tiekėjai, ilgalaikė pardavimų srities partnerystė ir patraukli kainų politika.

Vilkyškių pieninės grupę sudaro keturios įmonės: AB Vilkyškių pieninė, AB „Modest“, AB Kelmės pieninė ir AB Pieno logistika.

AB Vilkyškių pieninė gamina sūrius pagal tradicinius lietuviškus, įvairių kitų pasaulio šalių, taip pat ir originalius savo sukurtus receptus.

AB „Modest“ sritis – mėlynųjų pelėsių sūrio „Memel blue“, mozarrella, rūkyto, lydyto bei  kitų sūrio produktų gamyba.

AB Kelmės pieninė specializacija – įvairūs šviežio pieno produktai: pienas, kefyras, sviestas, varškė, grietinė, varškės užtepėlės, jogurtai, glaistyti varškės sūreliai, maskarponė. Nuo 2018 pradėti gaminti sausi pieno produktai – WPC, permeato, išrūgų bei pieno miltai.

Didelė bendrovės pagaminamos produkcijos dalis eksportuojama. Pajamos iš eksporto šiuo metu sudaro apie 76proc. (iš kurių 55 proc. į Europos Sąjungos šalis, 22 proc. - į kitas šalis) visų bendrovės pardavimo pajamų.

Daug dėmesio skiriama bendrovės valdomiems prekių ženklams stiprinti Lietuvos ir užsienio rinkose, asortimentui gausinti, pasiūlyti rinkai kokybiškų, išskirtinių gaminių – tiek sūrių, tiek šviežio pieno, tiek sausų pieno produktų.