Pikantiški sūriai

 Grįžti

Pikantiški sūriai puikiai tinka išskirtinėms progoms. Puskiečiai, 45% RSM įvairiaspalviai sūriai gali tapti netikėta dovana, suvenyru. Jie naudojami papuošti vaišių stalui išskirtiniuose, ekstravagantiškuose vakarėliuose ir gurmaniškose degustacijose. Šiuos sūrius pamėgs gurmanai, smalsūs, drąsūs, naujoves mėgstantys žmonės.
Sūriai puikiai tinka kaip užkandis, o aštrieji – „Pippiro“ ir „Jalatoris“ – ir su alumi. Mėgstantiesiems švelnesnius patiekalus patiks „Basilis“ ir itin gurmaniškas „Tomator“ su džiovintais pomidorais.

Sūrių skoniai:

  • puskietis sūris „Pippiro“ su jalapeno pipirais,
  • puskietis sūris „Basilis“ su bazilikais,
  • puskietis sūris „Jalatoris“ su saulėje džiovintais pomidorais ir ir žaliaisiais jalapeno pipirais,
  • puskietis sūris „Tomator“ su saulėje džiovintais pomidorais.

Apdovanojimai:

2012 m. tarptautinėje parodoje „Prodexpo“, vykusioje Maskvoje, kategorijoje „Rusijos prekybos tinklų pasirinkimas“ apdovanojimus gavo sūris „Basilis“.

Puskietis sūris „Pippiro“ su jalapeno pipirais

Energinė vertė:
100 g produkto energinė vertė - 1381 kJ/ 332 kcal
Baltymų – 25,7 g
Riebalų – 23,8 g
Angliavandenių - 2,2 g

Pakuotės:
~ 6 kg (2x ~3 kg), apskritos formos
~ 150 - 180 g, vakuuminė pakuotė

Puskietis sūris „Jalatoris“ su saulėje džiovintais pomidorais ir žaliaisiais jalapeno pipirais

Energinė vertė:
100 g produkto energinė vertė - 1381 kJ/ 332 kcal
Baltymų – 25,7 g
Riebalų – 23,8 g
Angliavandenių - 1,4 g

Pakuotės:
~ 6 kg (2x ~3 kg), apskritos formos
~ 150 - 180 g, vakuuminė pakuotė

Puskietis sūris „Basilis“ su baziliku

Energinė vertė:
100 g produkto energinė vertė - 1381 kJ/ 332 kcal
Baltymų – 25,7 g
Riebalų – 23,8 g
Angliavandenių - 1,4 g

Pakuotės:
~ 6 kg (2x ~3 kg), apskritos formos
~ 150 - 180 g, vakuuminė pakuotė

Puskietis sūris „Tomator“ su saulėje džiovintais pomidorais

Energinė vertė:
100 g produkto energinė vertė - 1381 kJ/ 332 kcal
Baltymų – 25,7 g
Riebalų – 23,8 g
Angliavandenių - 1,4  g

Pakuotės:
~ 6 kg (2x ~3 kg), apskritos formos
~ 150 - 180 g, vakuuminė pakuotė

KONSOLIDUOTŲ IR ATSKIRŲ FINANSINIŲ ATASKAITŲ RINKINYS UŽ 2018 METUS
Konsoliduotų ir atskirų finansinių ataskaitų rinkinys už 2018 metus
KONSOLIDUOTŲ IR
ATSKIRŲ FINANSINIŲ ATASKAITŲ RINKINYS UŽ 2017 METUS
Konsoliduotų finansinių ataskaitų rinkinys už 2017 metus

Investuotojams Print

AB Vilkyškių pieninė – viena moderniausių pieno produktų gamintojų Lietuvoje. Tai specializuota sūrių gamykla šalyje, pagal originalias receptūras gaminanti daugiau kaip 30 skirtingų pavadinimų sūrių, iš kurių net 10 yra gurmaniški. 1993 m. įkurta bendrovė šiuo metu pagal perdirbamą pieno kiekį užima apie 16 proc. šalies rinkos.

Bendrovės veiklos istorijoje yra keletas reikšmingų plėtros ir modernizacijos etapų, lėmusių sėkmę tiek vietinėje, tiek užsienio rinkose:

  • nuolatinės investicijos į technologijas;
  • išskirtinis dėmesys naujovėms;
  • dėmesys žmogiškiesiems ištekliams;
  • griežti kokybės kontrolės standartai.

Iš kitų rinkos dalyvių įmonė išsiskiria efektyviu gamybos organizavimu, lanksčia valdymo struktūra, aukšta gaminių kokybe ir personalo kompetencija. Taip pat didelis bendrovės pranašumas – patikimi tiekėjai, ilgalaikė pardavimų srities partnerystė ir patraukli kainų politika.

Vilkyškių pieninės grupę sudaro keturios įmonės: AB Vilkyškių pieninė, AB „Modest“, AB Kelmės pieninė ir AB Pieno logistika.

AB Vilkyškių pieninė gamina sūrius pagal tradicinius lietuviškus, įvairių kitų pasaulio šalių, taip pat ir originalius savo sukurtus receptus.

AB „Modest“ sritis – mėlynųjų pelėsių sūrio „Memel blue“, mozarrella, rūkyto, lydyto bei  kitų sūrio produktų gamyba.

AB Kelmės pieninė specializacija – įvairūs šviežio pieno produktai: pienas, kefyras, sviestas, varškė, grietinė, varškės užtepėlės, jogurtai, glaistyti varškės sūreliai, maskarponė. Nuo 2018 pradėti gaminti sausi pieno produktai – WPC, permeato, išrūgų bei pieno miltai.

Didelė bendrovės pagaminamos produkcijos dalis eksportuojama. Pajamos iš eksporto šiuo metu sudaro apie 76proc. (iš kurių 55 proc. į Europos Sąjungos šalis, 22 proc. - į kitas šalis) visų bendrovės pardavimo pajamų.

Daug dėmesio skiriama bendrovės valdomiems prekių ženklams stiprinti Lietuvos ir užsienio rinkose, asortimentui gausinti, pasiūlyti rinkai kokybiškų, išskirtinių gaminių – tiek sūrių, tiek šviežio pieno, tiek sausų pieno produktų.