Naujienos

 Grįžti

„Vilkyškių pieninė“ ir toliau rems Kauno „Žalgirį“

13-11-28

Viena didžiausių pieno produktų gamintojų Lietuvoje „Vilkyškių pieninė“ pratęsė bendradarbiavimo sutartį su Kauno „Žalgiriu“.

„Komandą remiame jau penktus metus iš eilės. „Vilkyškių pieninė“ visada puoselėjo lietuviškas tradicijas, o Kauno „Žalgiris“ – seniausias ir neabejotinai garsiausias krepšinio klubas Lietuvoje, kurio istorija siekia net 1944-uosius metus“, - teigia „Vilkyškių pieninės“ generalinis direktorius Gintaras Bertašius.

Bendrovės ir krepšinio klubo bendradarbiavimo sutartis pasirašyta dar dvejiems metams.

„Vieną moderniausių pieno produktų gamintojų Lietuvoje jau galime drąsiai vadinti savo ilgalaikiais rėmėjais ir bičiuliais. Vertiname „Vilkyškių pieninės“ paramą, ji padeda mums lengviau planuoti komandos biudžetą, kurti ateities planus ir siekti naujų pergalių“, - sako Kauno „Žalgirio“ direktorius Paulius Motiejūnas.

„Vilkyškių pieninės“ produkcija džiaugiasi ir Kauno „Žalgirio“ krepšininkai. Kiekvieną savaitę saldžių dovanų sulaukiantys žalgiriečiai po alinančių treniruočių gali atsigaivinti „Vilkyškių pieninės“ jogurtais ar sūreliais. Didžiausi „Žalgirio“ smaližiai neabejotinai yra Paulius Jankūnas, Robertas Javtokas ir Vytenis Lipkevičius, bet nuo jų neatsilikti bando ir komandos jaunimas – sūreliai išgaruoja akimirksniu.

„Antrąja religija Lietuvoje vadinamas krepšinis teikia ne tik džiaugsmą, bet ir skatina didžiuotis savo šalimi. Pratęsę bendradarbiavimo sutartį dar porai sezonų, tikime, kad ir mes prisidedame prie būsimų „Žalgirio“ pergalių. Beje, galime atskleisti – krepšinio komandai skiriame ne tik piniginę paramą, bet ir nuolat tiekiame krepšininkams jų jau pamėgtus mūsų produktus“, - aiškina G. Bertašius.

„Vilkyškių pieninė“ remia Kauno „Žalgirį“ nuo 2009 metų. Bendrovė kartu su  komandos žaidėjais inicijuoja įvairius socialinius projektus – lankomi globos namuose augantys vaikai, kartu organizuojami įvairūs krepšinio turnyrai.

 

KONSOLIDUOTŲ IR ATSKIRŲ FINANSINIŲ ATASKAITŲ RINKINYS UŽ 2018 METUS
Konsoliduotų ir atskirų finansinių ataskaitų rinkinys už 2018 metus
KONSOLIDUOTŲ IR
ATSKIRŲ FINANSINIŲ ATASKAITŲ RINKINYS UŽ 2017 METUS
Konsoliduotų finansinių ataskaitų rinkinys už 2017 metus

Investuotojams Print

AB Vilkyškių pieninė – viena moderniausių pieno produktų gamintojų Lietuvoje. Tai specializuota sūrių gamykla šalyje, pagal originalias receptūras gaminanti daugiau kaip 30 skirtingų pavadinimų sūrių, iš kurių net 10 yra gurmaniški. 1993 m. įkurta bendrovė šiuo metu pagal perdirbamą pieno kiekį užima apie 16 proc. šalies rinkos.

Bendrovės veiklos istorijoje yra keletas reikšmingų plėtros ir modernizacijos etapų, lėmusių sėkmę tiek vietinėje, tiek užsienio rinkose:

  • nuolatinės investicijos į technologijas;
  • išskirtinis dėmesys naujovėms;
  • dėmesys žmogiškiesiems ištekliams;
  • griežti kokybės kontrolės standartai.

Iš kitų rinkos dalyvių įmonė išsiskiria efektyviu gamybos organizavimu, lanksčia valdymo struktūra, aukšta gaminių kokybe ir personalo kompetencija. Taip pat didelis bendrovės pranašumas – patikimi tiekėjai, ilgalaikė pardavimų srities partnerystė ir patraukli kainų politika.

Vilkyškių pieninės grupę sudaro keturios įmonės: AB Vilkyškių pieninė, AB „Modest“, AB Kelmės pieninė ir AB Pieno logistika.

AB Vilkyškių pieninė gamina sūrius pagal tradicinius lietuviškus, įvairių kitų pasaulio šalių, taip pat ir originalius savo sukurtus receptus.

AB „Modest“ sritis – mėlynųjų pelėsių sūrio „Memel blue“, mozarrella, rūkyto, lydyto bei  kitų sūrio produktų gamyba.

AB Kelmės pieninė specializacija – įvairūs šviežio pieno produktai: pienas, kefyras, sviestas, varškė, grietinė, varškės užtepėlės, jogurtai, glaistyti varškės sūreliai, maskarponė. Nuo 2018 pradėti gaminti sausi pieno produktai – WPC, permeato, išrūgų bei pieno miltai.

Didelė bendrovės pagaminamos produkcijos dalis eksportuojama. Pajamos iš eksporto šiuo metu sudaro apie 76proc. (iš kurių 55 proc. į Europos Sąjungos šalis, 22 proc. - į kitas šalis) visų bendrovės pardavimo pajamų.

Daug dėmesio skiriama bendrovės valdomiems prekių ženklams stiprinti Lietuvos ir užsienio rinkose, asortimentui gausinti, pasiūlyti rinkai kokybiškų, išskirtinių gaminių – tiek sūrių, tiek šviežio pieno, tiek sausų pieno produktų.