Naujienos

 Grįžti

„Vilkyškių pieninė“ apdovanota už vartotojų edukaciją ir skatinimą rūšiuoti

16-12-19

Lapkričio mėnesį Vilniuje vykusioje metinėje VšĮ „Pakuočių tvarkymo organizacija“ konferencijoje buvo apdovanoti konkurso „Pakuočių sektoriaus lyderiai 2016“ nugalėtojai. Konkurse dalyvauti buvo kviečiamos ne tik tiesiogiai su atliekų tvarkymu susijusios įmonės, bet ir gamybinės verslo įmonės, pakuočių gamintojai. Ekspertų komisija įvertinusi pateiktas paraiškas išrinko 15 konkurso kriterijus labiausiai atitikusių projektų. Juos inicijavusios ir įgyvendinusios organizacijos tapo pirmaisiais Lietuvos aplinkosauginių iniciatyvų konkurso laimėtojais.

Konkursui buvo pristatytos per 2015 ir 2016 metus įgyvendintos arba dar tebevykstančios veiklos, iniciatyvos ir projektai, susiję su pakuočių ir pakuočių atliekų tvarkymo sistemos tobulinimu ir vystymu.

Komisija vertindama konkurso dalyvius vadovavosi aplinkosauginiu, inovatyvumo, kūrybiškumo, pritaikomumo, sprendimų kompleksiškumo bei kitais konkurso nuostatuose išvardintais kriterijais. Pagrindinis vertinimo rodiklis visoms dalyvių grupėms buvo vienas – pakuočių poveikio aplinkai mažinimas.

Atsižvelgiant į aukščiau minėtus kriterijus, „Vilkyškių pieninė“ apdovanota antrąja vieta už aplinkosauginę švietimo iniciatyvą.

Įmonė pakuočių ženklinimui kaip ir dauguma gamintojų visuomet naudojo standartinius pakuotės rūšiavimo simbolius. Buvo pastebėta, jog vartotojai ne visada žino jų reikšmę, ypač kai pakuotės sudėtingesnės, sudarytos iš dviejų skirtingų medžiagų, arba pakuotės medžiaga išoriškai atrodo kaip kartonas, tačiau iš vidaus padengtos ir kitos rūšies medžiagomis. Atsižvelgiant į tai buvo nuspręsta padėti vartotojams rūšiuoti. Atnaujinant šviežio pieno produktų „Vilkyškių“ linijos pakuočių dizainą, buvo aiškiai pateikta informacija apie pakuotės medžiagą su aiškiomis nuorodomis apie pakuočių rūšiavimą.

Tai papildoma motyvacija vartotojams, kurie jau rūšiuoja, bei paskatinimas tiems, kurie dar nepradėjo.

KONSOLIDUOTŲ IR ATSKIRŲ FINANSINIŲ ATASKAITŲ RINKINYS UŽ 2018 METUS
Konsoliduotų ir atskirų finansinių ataskaitų rinkinys už 2018 metus
KONSOLIDUOTŲ IR
ATSKIRŲ FINANSINIŲ ATASKAITŲ RINKINYS UŽ 2017 METUS
Konsoliduotų finansinių ataskaitų rinkinys už 2017 metus

Investuotojams Print

AB Vilkyškių pieninė – viena moderniausių pieno produktų gamintojų Lietuvoje. Tai specializuota sūrių gamykla šalyje, pagal originalias receptūras gaminanti daugiau kaip 30 skirtingų pavadinimų sūrių, iš kurių net 10 yra gurmaniški. 1993 m. įkurta bendrovė šiuo metu pagal perdirbamą pieno kiekį užima apie 16 proc. šalies rinkos.

Bendrovės veiklos istorijoje yra keletas reikšmingų plėtros ir modernizacijos etapų, lėmusių sėkmę tiek vietinėje, tiek užsienio rinkose:

  • nuolatinės investicijos į technologijas;
  • išskirtinis dėmesys naujovėms;
  • dėmesys žmogiškiesiems ištekliams;
  • griežti kokybės kontrolės standartai.

Iš kitų rinkos dalyvių įmonė išsiskiria efektyviu gamybos organizavimu, lanksčia valdymo struktūra, aukšta gaminių kokybe ir personalo kompetencija. Taip pat didelis bendrovės pranašumas – patikimi tiekėjai, ilgalaikė pardavimų srities partnerystė ir patraukli kainų politika.

Vilkyškių pieninės grupę sudaro keturios įmonės: AB Vilkyškių pieninė, AB „Modest“, AB Kelmės pieninė ir AB Pieno logistika.

AB Vilkyškių pieninė gamina sūrius pagal tradicinius lietuviškus, įvairių kitų pasaulio šalių, taip pat ir originalius savo sukurtus receptus.

AB „Modest“ sritis – mėlynųjų pelėsių sūrio „Memel blue“, mozarrella, rūkyto, lydyto bei  kitų sūrio produktų gamyba.

AB Kelmės pieninė specializacija – įvairūs šviežio pieno produktai: pienas, kefyras, sviestas, varškė, grietinė, varškės užtepėlės, jogurtai, glaistyti varškės sūreliai, maskarponė. Nuo 2018 pradėti gaminti sausi pieno produktai – WPC, permeato, išrūgų bei pieno miltai.

Didelė bendrovės pagaminamos produkcijos dalis eksportuojama. Pajamos iš eksporto šiuo metu sudaro apie 76proc. (iš kurių 55 proc. į Europos Sąjungos šalis, 22 proc. - į kitas šalis) visų bendrovės pardavimo pajamų.

Daug dėmesio skiriama bendrovės valdomiems prekių ženklams stiprinti Lietuvos ir užsienio rinkose, asortimentui gausinti, pasiūlyti rinkai kokybiškų, išskirtinių gaminių – tiek sūrių, tiek šviežio pieno, tiek sausų pieno produktų.