Naujienos

 Grįžti

„Vilkyškių pieninė“ apdovanota už vartotojų edukaciją ir skatinimą rūšiuoti

16-12-19

Lapkričio mėnesį Vilniuje vykusioje metinėje VšĮ „Pakuočių tvarkymo organizacija“ konferencijoje buvo apdovanoti konkurso „Pakuočių sektoriaus lyderiai 2016“ nugalėtojai. Konkurse dalyvauti buvo kviečiamos ne tik tiesiogiai su atliekų tvarkymu susijusios įmonės, bet ir gamybinės verslo įmonės, pakuočių gamintojai. Ekspertų komisija įvertinusi pateiktas paraiškas išrinko 15 konkurso kriterijus labiausiai atitikusių projektų. Juos inicijavusios ir įgyvendinusios organizacijos tapo pirmaisiais Lietuvos aplinkosauginių iniciatyvų konkurso laimėtojais.

Konkursui buvo pristatytos per 2015 ir 2016 metus įgyvendintos arba dar tebevykstančios veiklos, iniciatyvos ir projektai, susiję su pakuočių ir pakuočių atliekų tvarkymo sistemos tobulinimu ir vystymu.

Komisija vertindama konkurso dalyvius vadovavosi aplinkosauginiu, inovatyvumo, kūrybiškumo, pritaikomumo, sprendimų kompleksiškumo bei kitais konkurso nuostatuose išvardintais kriterijais. Pagrindinis vertinimo rodiklis visoms dalyvių grupėms buvo vienas – pakuočių poveikio aplinkai mažinimas.

Atsižvelgiant į aukščiau minėtus kriterijus, „Vilkyškių pieninė“ apdovanota antrąja vieta už aplinkosauginę švietimo iniciatyvą.

Įmonė pakuočių ženklinimui kaip ir dauguma gamintojų visuomet naudojo standartinius pakuotės rūšiavimo simbolius. Buvo pastebėta, jog vartotojai ne visada žino jų reikšmę, ypač kai pakuotės sudėtingesnės, sudarytos iš dviejų skirtingų medžiagų, arba pakuotės medžiaga išoriškai atrodo kaip kartonas, tačiau iš vidaus padengtos ir kitos rūšies medžiagomis. Atsižvelgiant į tai buvo nuspręsta padėti vartotojams rūšiuoti. Atnaujinant šviežio pieno produktų „Vilkyškių“ linijos pakuočių dizainą, buvo aiškiai pateikta informacija apie pakuotės medžiagą su aiškiomis nuorodomis apie pakuočių rūšiavimą.

Tai papildoma motyvacija vartotojams, kurie jau rūšiuoja, bei paskatinimas tiems, kurie dar nepradėjo.

KONSOLIDUOTŲ IR ATSKIRŲ FINANSINIŲ ATASKAITŲ RINKINYS UŽ 2017 METUS
Konsoliduotų ir atskirų finansinių ataskaitų rinkinys už 2017 metus
KONSOLIDUOTŲ FINANSINIŲ
ATASKAITŲ RINKINYS UŽ 2016 METUS
Konsoliduotų finansinių ataskaitų rinkinys už 2016 metus

Investuotojams Print

AB Vilkyškių pieninė – viena moderniausių pieno produktų gamintojų Lietuvoje. Tai vienintelė specializuota sūrių gamykla šalyje, pagal originalias receptūras gaminanti daugiau kaip 30 skirtingų pavadinimų sūrių, iš kurių net 10 yra gurmaniški. 1993 m. įkurta bendrovė šiuo metu valdo apie 18 proc. šalies sūrių rinkos ir apie 12 proc. šviežio pieno produktų rinkos.

Bendrovės veiklos istorijoje yra keletas reikšmingų plėtros ir modernizacijos etapų, lėmusių sėkmę tiek vietinėje, tiek užsienio rinkose:

  • nuolatinės investicijos į technologijas;
  • išskirtinis dėmesys naujovėms;
  • dėmesys žmogiškiesiems ištekliams;
  • griežti kokybės kontrolės standartai.

Iš kitų rinkos dalyvių įmonė išsiskiria efektyviu gamybos organizavimu, lanksčia valdymo struktūra, aukšta gaminių kokybe ir personalo kompetencija. Taip pat didelis bendrovės pranašumas – patikimi tiekėjai, ilgalaikė pardavimų srities partnerystė ir patraukli kainų politika.

Vilkyškių pieninės grupę sudaro keturios įmonės: AB Vilkyškių pieninė, AB „Modest“, AB Kelmės pieninė ir AB Pieno logistika.

AB Vilkyškių pieninė gamina sūrius pagal tradicinius lietuviškus, įvairių kitų pasaulio šalių, taip pat ir originalius savo sukurtus receptus. AB „Modest“ sritis – mėlynųjų pelėsių sūris „Memel blue“, mocarela, kiti sūrio produktai. AB Kelmės pieninė specializacija – įvairūs šviežio pieno produktai: pienas, kefyras, sviestas, varškė, grietinė, varškės užtepėlės, jogurtai, glaistyti varškės sūreliai, maskarponė.

Didelė bendrovės pagaminamos produkcijos dalis eksportuojama į užsienį: Latviją ir Estiją, Skandinavijos šalis, Vokietiją, Izraelį, NVS šalis, Kroatiją, Čekiją, Lenkiją ir kitas šalis. Eksportas sudaro 65 proc. bendrovės pardavimo.

Daug dėmesio skiriama bendrovės valdomiems prekių ženklams stiprinti Lietuvos ir užsienio rinkose, asortimentui gausinti, pasiūlyti rinkai kokybiškų, išskirtinių gaminių – tiek sūrių, tiek šviežio pieno produktų.