Naujienos

 Grįžti

Rusijoje vėl apdovanoti lietuviški pieno produktai

12-02-22

Antrus metus iš eilės Lietuvių gamintojo AB „Vilkyškių pieninė“ produktai vasario 13–17 dienomis Maskvoje vykusioje „Prodexpo 2012“ parodoje pelnė aukso medalius. Šiemet didžiausioje Rytų Europoje maisto produktų, gėrimų ir žaliavų parodoje „Geriausio metų gaminio“ titulą pelnė du „Vilkyškių pieninės“ produktai – sūris „Maasdam“ ir „Vilkyškių“ jogurtas su agrastais.

Subtilaus skonio „Maasdam“ sūrio gamyba reikalauja ilgametės patirties ir kruopštaus darbo. Lietuvoje šis „Vilkyškių pieninės“ sūris 2001 m. jau buvo apdovanotas aukso medaliu parodoje „Agrobalt“. Pasak AB „Vilkyškių pieninė“ generalinio direktoriaus Gintaro Bertašiaus, sūris „Maasdam“ taip pat labai populiarus kaimyninėje Rusijoje, ką įrodo ir šis svarbus apdovanojimas.

„Labai maloniai nustebino ir „Vilkyškių“ jogurto su agrastais pripažinimas, nes tai išties subtilaus skonio unikalus produktas – neįprastas tiek Lietuvos, tiek Rusijos rinkoms. „Vilkyškių“ jogurtas su agrastais Lietuvos rinkoje pasirodė visai neseniai, tačiau pirkėjai labai greitai pamėgo reto, išskirtinio skonio produktą ir šiandien tai yra vienas populiariausiųjų tarp visų „Vilkyškių“ jogurtų. Jis ypač vertinamas vartotojų, kurie mėgsta mažiau saldžius, gaivesnius ir natūralesnius produktus“, – sakė G. Bertašius ir pridūrė, kad šie apdovanojimai paskatins „Vilkyškių pieninę“ ateityje dar drąsiau kurti išskirtinius produktus.

Pernai „Prodexpo“ parodoje Rusijoje aukso medaliu jau buvo apdovanotas „Vilkyškių pieninės“ sūris „Prūsija“, apdovanojimus taip pat gavo sūriai „Legenda“ ir „Žalgiris“.

„Prodexpo“ yra didžiausia kasmetinė specializuota paroda Rusijoje ir Rytų Europoje, atliekanti svarbų vaidmenį plėtojant šalies maisto pramonę. „Prodexpo“ priklauso Pasaulinei parodų industrijos asociacijai (UFI) bei Rusijos parodų ir mugių sąjungai (RUEF), joje reguliariai dalyvauja vidaus ir užsienio maisto pramonės lyderiai, suinteresuoti pristatyti savo prekių ženklus Rusijos rinkai. Šiemet jau aštuonioliktą kartą vykusiame renginyje savo produkciją pristatė daugiau kaip 2000 atstovų iš 55 šalių. Daugiau informacijos apie parodą – oficialiame jos puslapyje internete: http://www.prod-expo.ru/en/.

KONSOLIDUOTŲ IR ATSKIRŲ FINANSINIŲ ATASKAITŲ RINKINYS UŽ 2018 METUS
Konsoliduotų ir atskirų finansinių ataskaitų rinkinys už 2018 metus
KONSOLIDUOTŲ IR
ATSKIRŲ FINANSINIŲ ATASKAITŲ RINKINYS UŽ 2017 METUS
Konsoliduotų finansinių ataskaitų rinkinys už 2017 metus

Investuotojams Print

AB Vilkyškių pieninė – viena moderniausių pieno produktų gamintojų Lietuvoje. Tai specializuota sūrių gamykla šalyje, pagal originalias receptūras gaminanti daugiau kaip 30 skirtingų pavadinimų sūrių, iš kurių net 10 yra gurmaniški. 1993 m. įkurta bendrovė šiuo metu pagal perdirbamą pieno kiekį užima apie 16 proc. šalies rinkos.

Bendrovės veiklos istorijoje yra keletas reikšmingų plėtros ir modernizacijos etapų, lėmusių sėkmę tiek vietinėje, tiek užsienio rinkose:

  • nuolatinės investicijos į technologijas;
  • išskirtinis dėmesys naujovėms;
  • dėmesys žmogiškiesiems ištekliams;
  • griežti kokybės kontrolės standartai.

Iš kitų rinkos dalyvių įmonė išsiskiria efektyviu gamybos organizavimu, lanksčia valdymo struktūra, aukšta gaminių kokybe ir personalo kompetencija. Taip pat didelis bendrovės pranašumas – patikimi tiekėjai, ilgalaikė pardavimų srities partnerystė ir patraukli kainų politika.

Vilkyškių pieninės grupę sudaro keturios įmonės: AB Vilkyškių pieninė, AB „Modest“, AB Kelmės pieninė ir AB Pieno logistika.

AB Vilkyškių pieninė gamina sūrius pagal tradicinius lietuviškus, įvairių kitų pasaulio šalių, taip pat ir originalius savo sukurtus receptus.

AB „Modest“ sritis – mėlynųjų pelėsių sūrio „Memel blue“, mozarrella, rūkyto, lydyto bei  kitų sūrio produktų gamyba.

AB Kelmės pieninė specializacija – įvairūs šviežio pieno produktai: pienas, kefyras, sviestas, varškė, grietinė, varškės užtepėlės, jogurtai, glaistyti varškės sūreliai, maskarponė. Nuo 2018 pradėti gaminti sausi pieno produktai – WPC, permeato, išrūgų bei pieno miltai.

Didelė bendrovės pagaminamos produkcijos dalis eksportuojama. Pajamos iš eksporto šiuo metu sudaro apie 76proc. (iš kurių 55 proc. į Europos Sąjungos šalis, 22 proc. - į kitas šalis) visų bendrovės pardavimo pajamų.

Daug dėmesio skiriama bendrovės valdomiems prekių ženklams stiprinti Lietuvos ir užsienio rinkose, asortimentui gausinti, pasiūlyti rinkai kokybiškų, išskirtinių gaminių – tiek sūrių, tiek šviežio pieno, tiek sausų pieno produktų.