Naujienos

 Grįžti

Pasinaudojusi ES parama „Vilkyškių pieninė“ sėkmingai pristatė savo produkciją tarptautiniuose specializuotuose renginiuose

13-01-02

AB „Vilkyškių pieninė“ yra viena moderniausių sūrių gamyklų Lietuvoje, aktyviai plečianti savo gamybą bei investuojanti į naujas technologijas. Įmonė siekia įsitvirtinti tarptautinėse rinkose bei padidinti eksportuojamos produkcijos kiekį, asortimentą, prekių ženklų žinomumą ir identifikavimą.

Pasinaudojusi ES struktūrinių fondų parama, bendrovė įgyvendina projektą „Vilkyškių pieninės produkcijos eksporto skatinimas tikslinėse rinkose“, projekto Nr. VP2-2.1-ŪM-04-K-02-103, pagal priemonę VP2-2.1-ŪM-04-K „Naujos galimybės“. Projekto metu AB „Vilkyškių pieninė“ produkcija buvo pristatyta šiose parodose: World of Private Label 2011, Gulfood 2011, Anuga 2011 ir SIAL 2012.

Parodos buvo pasirinktos dėl savo mąsto ir plačiai apimamo dalyvių bei lankytojų spektro. Dalyvavimas parodose yra viena tinkamiausių rinkodaros priemonių siekiant pristatyti produktus naujoms rinkoms.

Visose parodose „Vilkyškių pieninės“ stendas sulaukė gausaus lankytojų srauto, kuriems buvo išdalinta marketinginė medžiaga, išsamiai pristatanti „Vilkyškių pieninę“ bei jos gaminamą produkciją.

Renginių metu buvo surinkta daug naudingų kontaktų, užmegzti santykiai su potencialiais klientais, kuriuos palaikant sėkmingai didinamos eksporto apimtys.

Paryžiuje vykusioje tarptautinėje maisto inovacijų parodoje „SIAL 2012“, AB „Vilkyškių pieninė“ pateko tarp inovatyviausių maisto pramonės atstovų pasaulyje - „Vilkyškių“ agrastinis jogurtas bei glaistyti varškės sūreliai buvo įvertinti „SIAL Innovation“ apdovanojimu.  Du šimtus inovatyviausių parodos gaminių „SIAL 2012“ organizatoriai atrinko įvertinę jų skonį, taip pat patogumą vartoti.

Projekto trukmė – nuo 2010 m. gruodžio mėn. 31 d. iki 2012 m. gruodžio mėn. 30 d.

Projekto vertė – 375 tūkst. litų, iš jų 40 proc. finansuojama Europos regioninės plėtros fondo lėšomis.

 

Daugiau informacijos

Elena Šilovaitė, marketingo skyriaus vadovė

Tel.: 8 656 22932

KONSOLIDUOTŲ IR ATSKIRŲ FINANSINIŲ ATASKAITŲ RINKINYS UŽ 2018 METUS
Konsoliduotų ir atskirų finansinių ataskaitų rinkinys už 2018 metus
KONSOLIDUOTŲ IR
ATSKIRŲ FINANSINIŲ ATASKAITŲ RINKINYS UŽ 2017 METUS
Konsoliduotų finansinių ataskaitų rinkinys už 2017 metus

Investuotojams Print

AB Vilkyškių pieninė – viena moderniausių pieno produktų gamintojų Lietuvoje. Tai specializuota sūrių gamykla šalyje, pagal originalias receptūras gaminanti daugiau kaip 30 skirtingų pavadinimų sūrių, iš kurių net 10 yra gurmaniški. 1993 m. įkurta bendrovė šiuo metu pagal perdirbamą pieno kiekį užima apie 16 proc. šalies rinkos.

Bendrovės veiklos istorijoje yra keletas reikšmingų plėtros ir modernizacijos etapų, lėmusių sėkmę tiek vietinėje, tiek užsienio rinkose:

  • nuolatinės investicijos į technologijas;
  • išskirtinis dėmesys naujovėms;
  • dėmesys žmogiškiesiems ištekliams;
  • griežti kokybės kontrolės standartai.

Iš kitų rinkos dalyvių įmonė išsiskiria efektyviu gamybos organizavimu, lanksčia valdymo struktūra, aukšta gaminių kokybe ir personalo kompetencija. Taip pat didelis bendrovės pranašumas – patikimi tiekėjai, ilgalaikė pardavimų srities partnerystė ir patraukli kainų politika.

Vilkyškių pieninės grupę sudaro keturios įmonės: AB Vilkyškių pieninė, AB „Modest“, AB Kelmės pieninė ir AB Pieno logistika.

AB Vilkyškių pieninė gamina sūrius pagal tradicinius lietuviškus, įvairių kitų pasaulio šalių, taip pat ir originalius savo sukurtus receptus.

AB „Modest“ sritis – mėlynųjų pelėsių sūrio „Memel blue“, mozarrella, rūkyto, lydyto bei  kitų sūrio produktų gamyba.

AB Kelmės pieninė specializacija – įvairūs šviežio pieno produktai: pienas, kefyras, sviestas, varškė, grietinė, varškės užtepėlės, jogurtai, glaistyti varškės sūreliai, maskarponė. Nuo 2018 pradėti gaminti sausi pieno produktai – WPC, permeato, išrūgų bei pieno miltai.

Didelė bendrovės pagaminamos produkcijos dalis eksportuojama. Pajamos iš eksporto šiuo metu sudaro apie 76proc. (iš kurių 55 proc. į Europos Sąjungos šalis, 22 proc. - į kitas šalis) visų bendrovės pardavimo pajamų.

Daug dėmesio skiriama bendrovės valdomiems prekių ženklams stiprinti Lietuvos ir užsienio rinkose, asortimentui gausinti, pasiūlyti rinkai kokybiškų, išskirtinių gaminių – tiek sūrių, tiek šviežio pieno, tiek sausų pieno produktų.