Naujienos

 Grįžti

Paryžiuje – pripažinimas lietuviškiems sūriams, sūreliams ir jogurtams

16-10-17

Šiomis dienomis Paryžiuje vykstančioje tarptautinėje maisto inovacijų parodoje SIAL 2016 bendrovė „Vilkyškių pieninė“ pateko tarp inovatyviausių maisto pramonės atstovų pasaulyje. Užsienio rinkoms skirtu prekės ženklu „Vilvi“ renginyje prisistatantys lietuviai šįkart įvertinti net 4 pieno produktų kategorijose. SIAL Innovation konkursui buvo pateikti net 2188 produktai iš 942 kompanijų, iš kurių buvo atrinkta 600 inovacijų, kurias vertino tarptautinė vertinimo komisija.

Jogurto gėrimas YOGA su citrinomis ir alavijais, naujieji glaistytų sūrelių MURR skoniai – maskarponės ir pistacijų, bei jogurtai IMUNIA su medumi pelnė pripažinimą už pažangias receptūras. O štai „Vilkyškių pieninės“ sūriai pelnė apdovanojimą už pakuotes – už jų informatyvumą bei siekį plėsti vartotojų žinias apie sūrius.

Atnaujintos „Vilkyškių pieninė“  sūrių pakuotės Lietuvos rinkai buvo pristatytos prieš metus. Viena moderniausių sūrių gamintojų puoselėja ilgametes sūrininkystės tradicijas, užgimusias Mažojoje Lietuvoje prieš 200 metų. Vilkyškių meistrų pasididžiavimas – originalios receptūros sūriai, brandinami specialioje dangoje. Siekdama padėti vartotojams susigaudyti sudėtingame sūrių pasaulyje, bendrovė sūrių mėgėjams pristatė atnaujinto dizaino pakuotes, kuriose aiškiai išdėstyta informacija apie sūrio kietumą, skonio savybes ir brandinimo laiką.

„Mūsų komanda džiaugiasi ir didžiuojasi tokiu pripažinimu. Tokio lygio renginyje pripažinimo sulaukia tik išties išskirtiniai produktai. Be to, patekimas į „SIAL Innovation“ paviljoną yra puiki galimybė praplėsti partnerių tinklą “, - teigia „Vilkyškių pieninės“ generalinis direktorius Gintaras Bertašius. Pasak p. Bertašiaus, tokie laimėjimai byloja apie tai, kad lietuviai savo inovatyviu požiūriu geba nustebinti Vakarų pasaulį. Manau, dėmesį patraukė tai, jog susitelkėme ne tik į produkto kokybę bei pakuotės dizainą, bet sugebėjome paprastai ir aiškiai perteikti pagrindines šio produkto savybes, o tai labai palengvina pasirinkimą vartotojui, teigia G. Bertašius.

„SIAL Innovation“ paviljonas laikomas bene svarbiausia parodos SIAL 2016 dalimi. Pirmoji „SIAL” paroda buvo surengta 1964 metais. Tai didžiausia ir svarbiausia maisto inovacijų paroda pasaulyje, šiemet joje prisistato daugiau nei 7000 dalyvių iš 104 pasaulio šalių.

KONSOLIDUOTŲ IR ATSKIRŲ FINANSINIŲ ATASKAITŲ RINKINYS UŽ 2017 METUS
Konsoliduotų ir atskirų finansinių ataskaitų rinkinys už 2017 metus
KONSOLIDUOTŲ FINANSINIŲ
ATASKAITŲ RINKINYS UŽ 2016 METUS
Konsoliduotų finansinių ataskaitų rinkinys už 2016 metus

Investuotojams Print

AB Vilkyškių pieninė – viena moderniausių pieno produktų gamintojų Lietuvoje. Tai vienintelė specializuota sūrių gamykla šalyje, pagal originalias receptūras gaminanti daugiau kaip 30 skirtingų pavadinimų sūrių, iš kurių net 10 yra gurmaniški. 1993 m. įkurta bendrovė šiuo metu valdo apie 18 proc. šalies sūrių rinkos ir apie 12 proc. šviežio pieno produktų rinkos.

Bendrovės veiklos istorijoje yra keletas reikšmingų plėtros ir modernizacijos etapų, lėmusių sėkmę tiek vietinėje, tiek užsienio rinkose:

  • nuolatinės investicijos į technologijas;
  • išskirtinis dėmesys naujovėms;
  • dėmesys žmogiškiesiems ištekliams;
  • griežti kokybės kontrolės standartai.

Iš kitų rinkos dalyvių įmonė išsiskiria efektyviu gamybos organizavimu, lanksčia valdymo struktūra, aukšta gaminių kokybe ir personalo kompetencija. Taip pat didelis bendrovės pranašumas – patikimi tiekėjai, ilgalaikė pardavimų srities partnerystė ir patraukli kainų politika.

Vilkyškių pieninės grupę sudaro keturios įmonės: AB Vilkyškių pieninė, AB „Modest“, AB Kelmės pieninė ir AB Pieno logistika.

AB Vilkyškių pieninė gamina sūrius pagal tradicinius lietuviškus, įvairių kitų pasaulio šalių, taip pat ir originalius savo sukurtus receptus. AB „Modest“ sritis – mėlynųjų pelėsių sūris „Memel blue“, mocarela, kiti sūrio produktai. AB Kelmės pieninė specializacija – įvairūs šviežio pieno produktai: pienas, kefyras, sviestas, varškė, grietinė, varškės užtepėlės, jogurtai, glaistyti varškės sūreliai, maskarponė.

Didelė bendrovės pagaminamos produkcijos dalis eksportuojama į užsienį: Latviją ir Estiją, Skandinavijos šalis, Vokietiją, Izraelį, NVS šalis, Kroatiją, Čekiją, Lenkiją ir kitas šalis. Eksportas sudaro 65 proc. bendrovės pardavimo.

Daug dėmesio skiriama bendrovės valdomiems prekių ženklams stiprinti Lietuvos ir užsienio rinkose, asortimentui gausinti, pasiūlyti rinkai kokybiškų, išskirtinių gaminių – tiek sūrių, tiek šviežio pieno produktų.