Naujienos

 Grįžti

ES parama: Nemuno užliejamų pievų sodrumas mus įkvepia kurti ir dalintis gamtos dosnumu.

12-06-18

AB „Vilkyškių pieninė“ nuo pat įkūrimo aktyviai plečia savo gamybą, investuoja į naujas technologijas bei gerina savo gaminių kokybę. Norėdama įsitvirtinti tarptautinėse rinkose įmonė nuolat plėtoja eksportuojamų produktų asortimentą, siekia didinti prekių ženklų žinomumą ir identifikavimą.

AB „Vilkyškių pieninė“, pritaikant vieną iš labiausiai tinkamų rinkodaros priemonių - dalyvavimas tarptautinėses parodose, pasiruošė pristatyti savo produkciją perspektyviose eksporto rinkose bei vykdyti aktyvią rinkodarą.

Pasinaudojus ES struktūrinių fondų parama, bendrovė įgyvendino projektą „Vilkyškių pieninės produkcijos eksporto į Rytų rinkas skatinimas“, projekto Nr. VP2-2.1-ŪM-04-K-02-102, pagal priemonę VP2-2.1-ŪM-04-K „Naujos galimybės“.
AB „Vilkyškių pieninė“ produkcija buvo pristatyta Rytų Europos bei Azijos rinkoms šiose parodose: Prodexpo 2011, World Food Moscow 2011, Prodexpo 2012.

Visose parodose produktai sulaukė pripažinimo bei apdovanojimų. Prodexpo 2011 sūris „Prussia“ laimėjo aukso medalį „Geriausio produkto“ kategorijoje. World Food Moscow 2011 „Metų produkto“ kategorijoje kietasis sūris „Žalgiris“ laimėjo aukso medalį, „Vilkyškių“ 30 proc. riebumo grietinė - bronzos medalį, mėlynųjų pelėsių sūris „Memel Blue“ - bronzos medalį. ProdExpo 2012 „Geriausio produkto“ kategorijoje puskietis sūris „Maasdam“ laimėjo aukso medalį, „Vilkyškių“ jogurtas su agrastais - aukso medalį.

Pasinaudodama ES struktūrinės paramos galimybėmis AB “Vilkyškių pieninė“ taip pat sertifikavo platų produktų, eksportuojamų į Rusijos rinką, asortimentą: įvairių rūšių sūrius, šviežio pieno produktus.

Projekto trukmė – 2011 m. gegužės mėn. 2 d. iki 2012 m. birželio mėn. 19 d.

Projekto vertė – 255 tūkst. litų, iš jų 40 proc. finansuojama Europos regioninės plėtros fondo lėšomis.

KONSOLIDUOTŲ IR ATSKIRŲ FINANSINIŲ ATASKAITŲ RINKINYS UŽ 2018 METUS
Konsoliduotų ir atskirų finansinių ataskaitų rinkinys už 2018 metus
KONSOLIDUOTŲ IR
ATSKIRŲ FINANSINIŲ ATASKAITŲ RINKINYS UŽ 2017 METUS
Konsoliduotų finansinių ataskaitų rinkinys už 2017 metus

Investuotojams Print

AB Vilkyškių pieninė – viena moderniausių pieno produktų gamintojų Lietuvoje. Tai specializuota sūrių gamykla šalyje, pagal originalias receptūras gaminanti daugiau kaip 30 skirtingų pavadinimų sūrių, iš kurių net 10 yra gurmaniški. 1993 m. įkurta bendrovė šiuo metu pagal perdirbamą pieno kiekį užima apie 16 proc. šalies rinkos.

Bendrovės veiklos istorijoje yra keletas reikšmingų plėtros ir modernizacijos etapų, lėmusių sėkmę tiek vietinėje, tiek užsienio rinkose:

  • nuolatinės investicijos į technologijas;
  • išskirtinis dėmesys naujovėms;
  • dėmesys žmogiškiesiems ištekliams;
  • griežti kokybės kontrolės standartai.

Iš kitų rinkos dalyvių įmonė išsiskiria efektyviu gamybos organizavimu, lanksčia valdymo struktūra, aukšta gaminių kokybe ir personalo kompetencija. Taip pat didelis bendrovės pranašumas – patikimi tiekėjai, ilgalaikė pardavimų srities partnerystė ir patraukli kainų politika.

Vilkyškių pieninės grupę sudaro keturios įmonės: AB Vilkyškių pieninė, AB „Modest“, AB Kelmės pieninė ir AB Pieno logistika.

AB Vilkyškių pieninė gamina sūrius pagal tradicinius lietuviškus, įvairių kitų pasaulio šalių, taip pat ir originalius savo sukurtus receptus.

AB „Modest“ sritis – mėlynųjų pelėsių sūrio „Memel blue“, mozarrella, rūkyto, lydyto bei  kitų sūrio produktų gamyba.

AB Kelmės pieninė specializacija – įvairūs šviežio pieno produktai: pienas, kefyras, sviestas, varškė, grietinė, varškės užtepėlės, jogurtai, glaistyti varškės sūreliai, maskarponė. Nuo 2018 pradėti gaminti sausi pieno produktai – WPC, permeato, išrūgų bei pieno miltai.

Didelė bendrovės pagaminamos produkcijos dalis eksportuojama. Pajamos iš eksporto šiuo metu sudaro apie 76proc. (iš kurių 55 proc. į Europos Sąjungos šalis, 22 proc. - į kitas šalis) visų bendrovės pardavimo pajamų.

Daug dėmesio skiriama bendrovės valdomiems prekių ženklams stiprinti Lietuvos ir užsienio rinkose, asortimentui gausinti, pasiūlyti rinkai kokybiškų, išskirtinių gaminių – tiek sūrių, tiek šviežio pieno, tiek sausų pieno produktų.